Blue
Bonjour Fellas!



Annyeonghaseyo. Welcome to my Foundland. Replace this with your own profile.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!


Dear my baby girl Rozy Deanna,

Hi and assalamualaikum!
Setelah sekian lama tak meng-update blog yg comel lagi cute
lagi gorgeous mcm owner dia ni, eheks amboi. Perasan bebeno.
Tapi orang tua-tua kata, tak salah puji benda yg fakta. Bukan
auta ye. Bukan k sahabat-sahabat sekalian. Haha. Sebelum kita
meroyan ke arah yg lebih mengarut merepek kerepek, baik aku
fokus dgn apa yg aku nak nak update sekarang ni. Okay jom!!

Hari ini hari Jumaat bersamaan 07hb Februari tahun 2013.
Dan tiada apa yg menarik, istimewa pada hari ini. Yg aku nak
maksudkan ialah esok. Hari Sabtu bersamaan 08hb. Ada apa
dengan 08hb? Apa yg istimewanya? Apa yg menariknya? Apa?!
Relaks lek luuu. Gelojoh noh haipp babap kang! Hahahahaha.
Pada 08hb, tertulisnya dan telah ditakdirkan si teman baik aku
yg gembeng, bajet comel, manja, cepat paan, kuat touching,
bajet cantik, suka pendam sorang-sorang, suka sedih sorang-
sorang, suka makan coklat cadburry, suka style acah-acah
gaya swag dan suka amik gambar. Hey! Its normal thing untuk
perempuan k. Bukan dia, aku pun sama. Kahkah.

Siapa dia? Apa nama dia? Oh relaks lah. Satu satu lah.
Nama dia Rozy Deanna Bt Mohd Nazree. Nazree? Omagod?!
My bf punya bapak pun Nazree. Thats mean?! This is my
Boyfriend lil sistaaaaa. My adik ipar lah weh! Bff jadi adik
ipar. Mcm mana nak aku gayakan jalan ceritanya ni? Nak aku
jadikan kuli atau bibik ye bila aku dah kahwin dgn abang dia?
Aku bermaharajalela tak lela lah dkt rumah nanti. Kahkah!
Siap kau kena buli dgn aku nanti ye wahai BAKAL adik ipar!

Tak kenal dia? Taktahu dia yg mana satu? Nah, ini gambarnya
bersama aku. Yg mana satu? Oh kemon lah. Yg comel tu pasti aku.
Yg tak berapa nak comel itu dia. Hahahahaah! 


Mcm mana boleh kenal dia? Eee kemon lah. Takkan nak aku
cerita sepanjang-panjangnya? Bknnya dapat hadiah pun kalau
aku type panjang lebar ni. Ok lah ikhlaskan hati juga nak cerita.
Dulu time sekolah rendah, time darjah 2 tak silap aku. Zaman-
zaman cute comel tahap gila bapak punya comel, zaman-zaman
tocang rambut. Zaman-zaman sikit-sikit taknak kawan hahaha,
dia satu kelas dgn aku. Then tak sampai berapa tahun gitu, dia
pindah. Sedih tawww uolls. Then aku ingat lagi, dia ni dulu kt 
sekolah rendah selalu jadi bahan kutuk. Rambut perang lah gedik
lah. Alaa normal thing lah. Budak-budak kan. Perangai yeye lebih.
Sok sok suci gituwwwww euww muntah pls.

Then time sekolah menengah, form3 je dia pindah tmnu balik. So,
dia masuk sekolah aku balik. Mula-mula dia masuk tu, aku tak member
sgt lah dgn dia. Setakat tegur tegur gitu je sbb dia dgn babi acah-
acah budak pendiam, meluat menyampah aku. Haha takdelah tipu je.
Then mcm mana ntah boleh rapat and tak renggang lgsung. Mana-
mana bersama je. Mana ada aku, situ ada dia. Alololo so sweet.
Rumah pun dekat. Mmg ngam tak pisah lah. Mana-mana lepak ke
keluar ke semua sama-sama together awh! Then dari situ lah abg dia
Nazrul yeye handsome usha aku. Hahahaha k pls taknak cerita psl
abang dia yg yeye kelapa parut tu. Then setahun je tau dia duduk
Tmnu. Naik form4, dia pindah balik. Suka main pindah-pindah. Hobi
dia agaknya. Dah mula penyakit rindu-merindui. Hm nyampah! 
Aku jauh nak jumpa dia. Nak celebrate or suprise birthday dia pun
bajet lari. Poket kering mampos uolls. So aku harap dgn apa yg
aku wish ni, boleh lah buat dia ingat and tahu yg aku sentiasa syg
rindu ingat dan fikirkan dia. Awh so sweet lah! Hahahahaha.


Dear my baby girl Rozy Deanna,
Happy birthday my dear. Happy sweet sixteen. May Allah
bless you and your life sayang. May you success in your life.
Moga apa yg dihasratkan, diimpikan dan dimahukan akan
tercapai juga akhirnya. Moga bahagia disamping yg tersayang.
No more tears and heart broken ok baby? No! Remember and
always and forever ingat dalam paleotak awak yg me always
and forever love & need you my forever favourite girl. Remember!
No matter what happen, I'm always with you. Always here for
you to hear all of your problem & sadness. Always be your 
one and only one Bestfriend. Always pray for your happiness
sayang. Always! Study smart. Takecare of your life syg. Aku
dah tak ada untuk jaga kau, lindungi kau, peluk kau bila kau sedih
dan memerlukan, nasihat kau bila kau buntu, marah maki and
pukul siapa yg kacau and buat kesayangan aku ni sedih,
lap airmata kau bila airmata kau yg mahal semahalnya tu mengalir
dari mata kau yg redup lagi indah tu. I mean bkn dah tak ada,
cuma dah jarang untuk buat semua benda yg aku selalu buat
untuk kau. I know sometimes I cant be a good bestfriend for
you. I truely know it. But aku nak kau tahu, aku sentiasa cuba.
Cuba buat kawan aku ni bahagia walaupun aku tak mampu. Dan
aku tahu, ada yg lebih mampu buat kau bahagia berbanding aku.
Dan itu tiada masalah bagi aku. Bahagia kau, bahagia aku.
Just enjoy your birthday ok my baby? Semoga happy celebrate
your day tomorrow birthday girl! Ingat semua pesan dan nasihat
aku. Kalau tak berguna skrg, guna bila kau perlu. Ok syg?
Me miss you freakin damn much my baby! Mwahhh! xx

Happy Birthday to you!
Happy Birthday to you!
Happy Birthday to Rozy Deanna!
Happy Birthday to you!





0 Lovely babe!