Blue
Bonjour Fellas!



Annyeonghaseyo. Welcome to my Foundland. Replace this with your own profile.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!


Dia.......


Assalamualaikum evelibaldi. Ha inilah dia cinta baru, kekasih baru,
kesayangan baru, peneman hidup yg baru, pelengkap hidup yg
baru dan jantung hati yg baru. Yg lama? Dah buang. Dkt mana?
Dalam tong sampah. Aku bahagia. Aku senang. Aku gembira.
Dan semua yg manis dgn dia. Dia? Siapa? Muhd Nazrul B Mohd 
Nazree. Dia lah lelaki yg dapat mencairkan hati aku yg dah keras
beku dan tertutup untuk bercinta dgn mana-mana lelaki. Hebat
kan dia? Pfft! Jgn puji. Dia pantang dipuji. Nanti dia suka perasan
and bajet sorang-sorang. Menyampah den dibuatnya. Hehe. Dia
tak sama mcm lelaki lain. Ye tak sama. Kali ni bkn puji atau bodek.
Kali ni ikhlas jujur dari lubuk hati yg paling paling paling dalam dan
mendalam. Nampak tak betapa dalamnya? Haha. Ini hakikat. Bkn
ayat atau kata-kata manis. Pls lah. I'm not sweet talker. 

Aku kenal dgn dia selama dua hari. Ye dua hari. Nampak tak 
betapa lamanya perkenalan aku dgn dia? Sebelum kenal dia, aku
rapat dan baik dgn adik dia, Rozy Deanna. Kawan lama time sekolah
rendah. Berpisah sbb dia pindah sekolah. Then tahun ni dia masuk
sekolah menengah yg sama dgn aku. Tapi yg peliknya, aku tak
pernah tahu dan taknak pun amik tahu yg si Rozy ni ada abang.
Yelah, time tu kan ada Bf. So malas nak gatal miang mengenyam
dgn lelaki lain. Nampak tak yg aku ni sebenarnya setia? Haha pls lah.
Then bila dapat tahu yg si mangkuk ayun lelaki dalam gambar dkt
atas tu abang Rozy, aku dalam hati 
"Ya Allah, lelaki yg selama ni aku kutuk, aku reject, aku menganjing,
dia ni lah abang Rozy rupanya."
Aku punya terkejut mcm orang apa. Mmg tak agak langsung dia ni
abang Rozy. Dulu, mamat ni lah selalu jadi mangsa kutuk aku. Mana
taknya, dala baru masuk sekolah aku tahun ni. Dgn seluar dia mcm
nk ke bandar, dgn beria dia berjalan, dgn muka kerek ee mmg aku
menyampah gila lah dgn dia. Menyampah gila gila! And on that time,
aku tak rasa langsung mamat ni handsome. Mmg menyampah gila
lah! Hahahaha. Bila dah kenal dgn dia, taktahu pulak yg dia ni 
sebenarnya dah lama perhatikan aku and suka aku. Ceh yelahtu.
Poyo lebih. Entah kenal aku ke tak agaknya tu. Ayat manis choi.
Haha. Dia pun baik dgn abang aku. Ibu ayah akak pun minat dgn
dia yg digelar "Bapok" ni. Kahkahkah. Handsome katanya. Choi
handsome handsome ni lah yg buat pening kepala. Tapi 
alhamdulillah, dia setia tak mcm lelaki lain. See? Aku dah cakap 
dia mmg tak macam lelaki lain. Hehe. 

Okay dah cerita sampai sini je. Cerita time mula mula berkenalan,
mula mula jatuh hati dan sekian lepas ni bila ada masa lapang. Hehe
Okbai blogger, Assalamualaikum.  


0 Lovely babe!